onsdag 30. april 2014

Vinneren av April/vår konkurransen med Gjestedesigner Lene.

Jeg har gått gjennom bidragene til vår konkurransen, og jeg må bare si at jeg ydmyk når jeg ser alle de flotte sidene som har kommet inn :)

Det var ikke lett å finne en vinner, men jeg måtte bare velge meg en og den heldige vinner er Elise, ei utrolig flott side du har laget. Gratulere så mye.





Du kan enter ta kontakt med en av oss på Facebook, sende en PM, eller du sender en mail til oss med adressen din så skal vi få sendt den flotte raken til deg.

Da var Lene sin periode som Gjestedesigner over, tusen takk for de flotte sidene du har laget til oss. Setter stor pris på at du stilte opp og ville inspirere oss alle sammen ♥

I morgen kommer vår nye Gjestedesigner, jeg kan si såpass at hun er DT for Papirdesign, og jeg må bare innrømme at jeg gleder meg veldig til å se hva hun vil trylle frem.

Ha en nydelig vårdag ♥ Klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar