mandag 26. mai 2014

pynte en side med bilder i alle lommene...

Jeg har mange store bildeserier, og av og til velger jeg å ikke dele seriene opp så de kan brukes over flere sider, men alle på samme side. Og da kan det av og til bli litt lite plass til å pynte. Og skrive litt tekst...
Synes denne måten å få med tekst på er ganske så smart (om jeg skal si det selv ;) ) Ikke bare får man med tekst, men man kan skjule den litt, for jeg (og sikkert flere enn meg) synes en del av tekstene vi skriver kan bli litt for personlige til at "alle" skal lese den.
All pynt jeg har brukt her er sponset av The green hyena som er en svensk nettbutikk som har satset på lommescrapping, og har mndskit. (Disse er kjempefine, med godt og variert innhold, like kjekt vær gang jeg får mitt mndskit )

Her er det butikken skriver om seg selv ;)
"The Green Hyena ägs och drivs av mig, Ida, med stor hjälp och stöttning av min familj och mina vänner. Vi startade i oktober 2013, och var egentligen en väldigt spontan idé. Jag har alltid älskat kit, och jag har i alla år jag scrappat prenumererat på ett oändligt antal. Det jag älskar med kit är dels överraskningsmomentet; hur det faktiskt känns att få paketet i min hand, och öppna det! Dels älskar jag att någon annan faktiskt har gjort en stor del av jobbet åt mig. Jag behöver inte surfa runt på en massa webshoppar för att hitta det jag vill ha, matcha ihop det och lägga i kundkorgen, checka ut och betala. Jag får regelbundet färdigmatchade, nya, spännande produkter som jag själv kanske inte skulle ha kommit på att beställa! För visst är det med scrapbookingen som med matlagningen ibland; man fastnar gärna i samma gamla hjulspår!
När jag pysslar känns det extra bekvämt att bara kunna ta fram ett kit och arbeta utifrån det. Att rota runt bland min samling av pysselsaker är väldigt tidskrävande, och ofta är det ju så att pysseltiden är begränsad. Dessutom ger det mig en utmaning och uppmuntrar mig att tänka ”outside the box”.
Project Life har blivit otroligt stort i Sverige på senaste tiden, och tanken med ett svenskt dekorationskit föddes efter att ha följt den trevliga Facebookgruppen ”Project Life Sweden” ett tag. Becky Higgins Core kits säljer uppenbarligen som smör, men de innehåller ju trots allt bara en mängd journaling cards. Att matcha dem med dekorationer… ja, då är man tillbaka till grävandet i pysselförrådet igen. Och Project Life är ju lite speciellt på så sätt att dekorationerna bör bara mer eller mindre platta.
The Green Hyena har på kort tid växt mycket och vi är otroligt glada över att även ha kunder från Norge!
Vi är också väldigt stolta över att få sponsra Project Life i Norge! Jag är enormt nyfiken på att se vad ni hittar på med våra kit!
I vår webshop finns "Prenumeration Norden" som inkluderar porto till Norge för tre stycken kit.
Hälsningar Ida"


Her ser dere siden, men skjult tekst..

Her er hvordan jeg har fått mulighet til teksten, rett og slett et 3x4kort, som jeg skyver inn bak bildet, men velger å ikke skyve helt inn, slik at det blir en liten flipp som ligger utenpå lommen slik at vi kan få ta tak i det.



Og siden vi snakker om skjult tekst, så kan jeg vise fram en til, her er det ikke like mange bilder, men jeg valgte alikevell å lage en skjult journaling, i tillegg til det vanlige journalingsfeltet.(Alt fra denne siden kommer også fra The green hyena )


Her er det en tag jeg har brettet en liten kant på slik at jeg kan lime det på ett 3x4 kort. Inni er det masse plass til å skrive.

Håper noen fikk litt inspirasjon til å skrive på prosjektene sine, og se gjerne inn til the green hyena :D

2 kommentarer:

  1. Er det mai-kitet du har brukt her? (venter på mitt enda, skjønner du.. ååå som jeg gleder meg, jeg synes også de har veldig fine kit!)

    SvarSlett
  2. nei, dette er ikke maikittet :D Dette er sponsorpakke fra The green hyena :D
    Ja helt enig om at de har fine kit, like kjekt å åpne pakken fra de vær gang...

    SvarSlett