mandag 2. juni 2014

Gode minner som gir inspirasjon.

Hei jorunn her, i dag er det min tur i bloggen og i dag ville jeg bare prøve å inspirer dere litt, jeg har brukt to forskjellige bilde sett et av meg sammens med venner jeg setter utrolig stor pris på, og et bilde sett av min små monster :)

Det første jeg vil vise dere er fra et par dager før Casatreffet i fjor på våren. Det klaffet slik at min bursdag og besøk av min bestios falt sammen med casatreffet, så hun kom hit til meg på min 40 årsdag og vi dro i lag til treffet og over fjorden til Fredrikstad til noen utrolige flotte damer ♥


Som dere ser er det et bilde som skiller seg litt ut og det er nede til venstre og det oppe til høyre,fra , Det nede til venstre er fra Papirfesten i mars 2013 og det oppe til høyre er fra Mai 2013.jeg tok dem med fordi mars/april/mai i fjor var 3 mnd jeg virkelig digget det å være meg. Oppe til høyre er jeg på vei på Vinnie konsert, ble ungdom igjen gitt!! Det nede til venstre er fra papirfesten som sagt, og jeg er så glad jeg dro, for det var der jeg fikk sansen for klin og klæsj, og ikke bare pga Dina W, men Skorpionen hadde kurs også, og det var vel da jeg skikkelig ble bitt av bassillen scrapping i alle former. Kortenene jeg har brukt her er Sunshine, litt stickers, digger dem man kan ha på fotoet!!



Den neste siden jeg vil vise dere er av min to kjekke monster!!



Her har jeg brukt My Minds Eye, digger dem, og jeg liker å bruke mørke bakgrunner når bildene er ganske fargerike, dessuten kommer det orange/gule så godt frem når man har mørk bakgrunn.Dessuten når man har store kontraster trenger man ikke pynte så mye. 

Jeg slet litt med refleksjoner i dag, tror jeg gikk mange ganger rundt huset for å lete etter den beste plassen.


Jeg liker å bruke rammer for å fremheve noe, og disse rammene fra wycinanka er geniale..


Det var siste inspirasjonsbilde fra meg, jeg synes det er litt artig at dott pynten min ser ut som en pote, og det så jeg ikke før jeg var ferdig.

Ha en nydelig dag og uke♥

4 kommentarer:

  1. Alltid lika moro att kika in här och bli inspirerad. För inspiration, det sprider ni tjejer så det bara sprutar om det! Helt härliga sidor med sköna foton och minnen!

    Det kliar i fingrarna efter att få plocka med lite bilder och papper nu, men först måste jag göra några beställningskort till studenter... men sedan! Yes!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en helt fantastisk fin kommentar ♥ Ha en nydelig dag ♥

      Slett
  2. Flotte inspirasjonssider :)
    Såååå kjekt med gode minner fra både gode venner og scrappetreff, og så fantastisk når en kan kombinere det :)
    Kan faktisk huske deg i den dressen på papirfesten ;)
    Digger den nederste siden med de fargerike bildene og den sorte bakgrunnen. Knallstilig. Og suuupersøt den poten da hi hi.

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe jeg kan være litt galen i halen til tider :)

      Tusen takk for kjempe herlig kommentar ♥

      Slett