tirsdag 17. juni 2014

Video Project Life - bruk av Becky Higgins dies, håndlaget papir med mere!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ukesalbumen min for 2015 Linola




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prosess-video fra Linola







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Prosess-video fra Linola


  




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Våren 2016,  bytteuker der vi laget kit å sendte til hverandre. Her er kittet til Linola fra Ellinor.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PL og LO'er går fint sammen i albumen:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei hei:-)

Månedens gjest Linn, har laget en herlig videotutorial som kan være fin og se dersom du sitter fast på oppgaven. Kos dere:-)

Her er en video hvor jeg viser oppbygging av en lommescrappe side ved bruk av flotte håndlagede papirer fra Khadi Papers. Det er så enkelt når man i tillegg har Becky Higgins dies som passer perfekt til lommene!




Videoen er både på norsk og engelsk så du kan følge prosessen min. Jeg bruker til og med litt printmaking (Gelliprinting) akvarell maling, goauchemaling og annet. Så vil jeg nevne stempler og Project Life er virkelig Match made in heaven! Åh lykke! På denne videoen bruker jeg brilliante Papirdesign stempler såklart! De flotte ordstemplene passer perfekt til dette formålet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar