torsdag 17. juli 2014

mine tre små monstre

Da er det min tur igjen, og i dag tenkte jeg å vise dere en side jeg har laget med en sponsorpakke fra The green hyena, en svensk nettbutikk som har mndskitt med PLting, du får med både kort og div pynt. Like spennende for meg vær gang jeg får mndspakken min :D Dere kan lese hva Ida skriver om butikken sin her :D

Bildene på denne siden er av mine små monstre, som krevde å få sminke seg. Jenta mi hadde vært i utkledningsbursdag dagen før og var kledd ut som vampyr(hun er ikkje mye prinsesseaktig denne frøkena ), så da ville guttene også være vampyrer...
Og som en ekte mamaratzi ble det tatt i overkant mange bilder ;)

Veldig kjekt å scrappe litt annerledes av og til, men med mine monsterunger så blir det nok ikke  siste gangen de ser slik ut ;) Vil til slutt minne dere på vår hovedutfordring som snart er over, men det er ikke for seint enda,så bli med :D
Ha en fin dag videre :D
Linda

1 kommentar:

  1. Hi hi, var jo herlige da :) Liker pyntingen din veldig godt, sto i stil til bildene ;)

    SvarSlett