fredag 29. august 2014

August gjestedesigner #5

Christin her igjen med mitt siste inlegg og denne ganger vil jeg oppfordre dere til å ta med også barna når dere lager album. Denne uken er det ikke jeg som har laget vannfargekortene, det var min snart 5 åring som på det lille arket ville leke litt med farger.  Ikke alltid lett å male med stor og tjukk pensel...  Men håper det kan inspirere dere til å ikke bare gjøre alt selv.



Her ble det resultatet. Jeg la bare til et enkelt hjerte.






Det er også tid for å avsløre vinneren av augustutfordringen.
Det var så mange fine bidrag så jeg har trukket vinneren,
Vinneren er Anne-Jorunn


1 kommentar:

  1. Stort grattis till vinnaren!!!

    Och tusen tack för fin inspiration under "Din" månad, Christine! Detta sista, att låta barnen måla... det ska jag prova vid tillfälle, jättekul idé!

    SvarSlett