søndag 17. august 2014

Scrapfabriken

Da skal jeg avslutte denne scrapfabriken uka vår :D Vil få takke scrapfabriken at vi fikk muligheten til å få prøvd kortene deres, jeg elsker de, herlige farger og mønster på de :D

Du kan lese hva butikken skriver i innlegget til Jorunn som startet denne uken.
Jeg var så ivrig med å få prøvd kortene at jeg helt glemte å ta bilde av de men Anna var heldigvis smart nok, dere kan se de her :D

Den første siden jeg viser her er laget med "fika" jeg valgte å "forjule" kortene litt. Og så klipte jeg opp litt av kortene, slik at der det står 7 sorter til jul, så har jeg klipt ut 7 sortor av ett kort og limt oppå ett annet :D

Så har jeg lagt to med Dokumentera


Og tilslutt er det Födelsedagar.Her har jeg klipt ut bokstavene i vimplene slik at jeg kunne lage litt 3d effekt med å sette 3dputer under vær vimpel.


Da er det bare å takke for denne uken, og håpe dere har fått masse inspirasjon her :D Jeg har iallefall kost meg, er så spennende å se hvor forskjellige uttrykk vi kan få til med sammen base :D
Linda :D

1 kommentar:

  1. Dere har vært heldige som har fått lekt dere med disse kjekke kortene, og vi andre har vært heldige å få se de flotte og så forskjellige sidene dere har laget med de samme kortene :)

    SvarSlett