lørdag 2. august 2014

Vi har fått en ny Designer hos oss!

Heisann, i dag har jeg den gledelige nyhet at vi har fått en ny designer her hos oss, og det er Randi, stemmer det, hun var gjestedesigner her hos oss i Juli. Jeg er veldig fornøyd med at hun skal være fast hos oss, med spre sitt gode humør og scrappeglede. Da overlater jeg ordet til Randi.





Ja her er jeg igjen, og denne gangen er jeg kommet for å bli he he. jeg har nemlig vært så heldig å bli fast DT her på bloggen. En ære å bli spurt, og jeg gleder meg jammen til å jobbe sammen med disse flinke damene, dele min inspirasjon og ikke minst se hva alle dere lesere av bloggen vil bidra med på utfordringene våre.

Ikke mye....eller noe.....egentlig som er forandret den siste måneden (bortsett fra at jeg har vært på ferie og det kribler i fingrene etter å gjøre noe med feriebildene hi hi), så her er den samme infoen om meg som da jeg ble GDT ;)

Randi Elisabeth heter jeg, er av beste årgang - 68er :) Her er min blogg "randisscrappeloft".
Opprinnelig fra Egersund men da jeg under skolegang på Moi traff min store kjærlighet så ble jeg værende her. Sammen med min kjære har vi to sønner på 17 og 21, hvorav bare den minste fortsatt bor hjemme.
Jeg har alltid vært kreativ, drevet med diverse hobbyer opp igjennom. Før jeg begynte med scrapping hadde jeg vært borti litt "klipp og lim" i album også, gull og sølvpenn som var så populære en tid og for ikke å glemme snakkeboblene hi hi.
Min første scrapbooking side laget jeg i 2005. Jeg ville lage et feriealbum fra jul og nyttårsferien vår til Malaysia og Thailand desember 2004. Da var det colourblocking som var "inn", og det ligner jo litt på lommescrapping med tanke på at en bruker mange bilder på en side og et slags "rutenett".
Jeg scrapper stort sett LOer, og har vel ikke en bestemt stil. Liker å prøve litt forskjellig, og kan gå fra C&S til sider der jeg ikke kan få nok pynt på liksom.  Bilder jeg scrapper er for det meste fra ferier og turer, og det har blitt en del feriealbum - både vanlige scrappealbum men også noen minialbum.
Kort har jeg stort sett laget når jeg "må", men det siste året har jeg faktisk laget litt kort bare for gøy. Synes selv det er super koselig å få "snailmail" i posten, og ønsker å bli bedre på å sende selv også.
Bitte litt alterering har jeg vært borti.
Og for 2 år siden ca beveget jeg meg inn i Art Journalingen sin verden, og den verdenen er bare herlig :)
Da jeg først hørte om PL/lommescrapping tenkte jeg at, nei, det skal jeg ikke begynne med. "Jeg tar jo ikke noe særlig hverdagsbilder, har nok ferie bilder å scrappe".  Men etter hvert så jeg  muligheten med å kombinere vanlige LOer og PL sider. På en PL side får en plass til, og kan bruke mange av de bildene som aldri vil bli scrappet ellers, men som allikevel hadde vært kjekke å ha i album. Et kjempeflott supplement. Laget min første PL side i november i fjor. Så stoppet det opp før jeg kom skikkelig i gang på nyåret. Nå elsker jeg det, og denne bloggen har nok en del av "skylden" for det.
Må nok si at jeg er blitt bitt av PL basillen he he, og jeg gleder meg veldig til å være en del av denne bloggen :)


8 kommentarer:

  1. Fantastisk nyhet.. Glede meg t følge deg Randi.. Rett person på rett sted jaffal. GO KLEM

    SvarSlett
  2. Riktigt, riktigt göy att läsa! Gillade din månad som gästdesigner här och det ska verkligen bli härligt att ha dej här som inspiratör, du har många goda idéer och skapar så mycket fint!

    Varmt välkommen!

    SvarSlett
  3. Åh såå bra! Du passer perfekt her inne altså Randi Elisabeth! Gleder meg til å se enda flere vakre og gode bloggposter fra deg. Du er så flink ♥

    SvarSlett
  4. Herlig Randi, og gratulerer så mye :-)
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy..du er jo alltid en inspirasjon. Gleder meg veldig til å følge deg videre i pl verdene

    SvarSlett
  6. Tuuuusen takk alle sammen for koselige kommentarer :) Håper jeg svarer til forventningene he he, skal hvertfall gjøre mitt beste ;) Gleder meg veldig over å få være med her :)

    SvarSlett
  7. Redan idag kom min vinst med posten - tusen, tusen tack!!!

    Och vill någon möjligen kika på fortsättningen på min "vinst-sida", alltså de följande dagarna i min och barnbarnets cykelsemester, så finns dag 2 i min blogg nu: http://raggsocka1.blogspot.se/2014/08/cykelsemester-del-2.html

    SvarSlett