onsdag 27. mai 2015

Presentasjon av DT Elisabeth Hatlen

Vi vil ønske Elisabeth velkommen til oss, vi gleder oss til å se hva du finner på her med oss :D
Teamet



Heisann.
Mitt navn er Elisabeth Hatlen, komment over i 40 års krisa (74 mod). Jeg bor i Brusdalen i Skodje kommune, Like utafor Ålesund. Jeg er født og oppvokst i Ålesund, og flyttet til brusdalen i 2006. Her bor jeg sammen med min samboer, hans 4 barn (10, 12, 15, 17) og vår felles sønn på 4 år. Jeg arbeider hos Ekornes Møbler A/S i Sykkylven. Så her er det fullt kjør både tidlig og sent

Scrapping er blitt mitt pusterom i hverdagen. Og jeg reiser på treff ca 1 gang i måned. Jeg er også med på å arrangere 5 treff pr år. Dette er bare kjempekjekt, jeg simpelthen elsker treff. Mye inspirasjon, treffe nye og gamle scrappe venner. Husmorfri. Love it

Jeg begynte og scrappe skikkelige LO’er i 2008.

Mitt første Project var 60 LO’er til mitt tantebarn til konfirmasjonen hennes. Før den tid har jeg holdt på med klipping og liming i album. Samlet på alt av billetter og brosjyrer fra ferieturene våre. Så jeg kunne lage utklippsbok når vi kom hjem.

Project Life begynte jeg på en gang i 2012/13 før dette kom til Norge. Jeg hadde alle negativene fra min barndom og noen bilder, og alt hadde jeg scannet inn på pc-en, men hvordan skulle jeg få tid til å scrappe hele livet mitt? Jeg fikk høre om noen lommer som var ideelle til dette formål, og anskaffet meg noen slike, og jeg var PL frelst. I begynnelsen brukte jeg mye resteark, og lagde det jeg trengte selv. Så gleden var stor da jeg ble introdusert for Project Life ark, med tilbehør

For meg er dette en super måte å få scrappet alt jeg har på hjertet. I 2014 laget jeg PL uke-for-uke. Dette er det kjekkeste albumet jeg har. Du får en unik opplevelse av året som har gått. Så dette skal også lages for 2015. Av andre Pl album jeg lager kan jeg nevne: Mitt liv, fjellturer, ferieturer og uke-for-uke. Og innimellom blir det mere og mere i de vanlige LO albumene av PL J

Jeg har alltid holdt på med noen form for hobby. Kan ikke sitte stille, og du vet ikke hvordan du slapper av, er kommentarer som har fulgt meg oppigjennom livet. Av andre hobbyer kan jeg nevne brodering, male abstrakt kunst og perlebroderi. Har også vært borti blomsterbinding og diverse andre døgnfluer.

Mitt motto innen Scrapping: Det er hverdagen det er flest av.
Her finner du min blogg.

Gleder meg til å være med, sammen med denne flotte gjengen .

Klem Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar