torsdag 25. juni 2015

Project Life kit fra Scrapomania


Hei. I dag er jeg så heldig å fått lekt meg med PL-kitet til Scrapomania. Dette var veldig gøyt kit å leke seg med. Herlige farger og masse pynt. Fikk til og med en bonusgave bare til meg ;-)

Sånn ser kitet ut.

Min bonusgave var denne pilen, hjertet og stjernen :-)

Side 1. Det er mer enn nok kort til å lage mange sider. Jeg laget 4 sider denne gangen.. ;Men har mange flere kort til overs.

På denne smale sidelommen tok jeg 1 kort og delte i to.  Festet kortet inne i lomma med glue dots.

Tøfft kamera stempel som fulgte med i kitet.

Side 2. Bare elsker korta fra Kaiser Kraft. De har så mye lekkert.

Sjekk ut den kule skrifta av metalltråd.

Pynt opp kvite rundinger med litt stempel. Jeg brukte det stempelet som fulgte med kitet.


Pl nummer 3. Her har jeg brukt bilder fra Amsterdam. 


Pl-side nr 4


Takk for at jeg har fått lov til å inspirere dere i dag. Ha en fin dag og fortsatt god sommer:-)

1 kommentar:

  1. Kjempefine sider Elisabeth! Og fin utnyttelse av kitet du fikk. Gleder meg til mitt kommer ... :)

    SvarSlett