mandag 8. juni 2015

reisetips :)

Da vi skulle på sesongens første tur med campingvogna, fant jeg ut at jeg måtte jo ha med meg litt PL å pusle med etter at ungene var i seng.. siden sommeren (eller iallefall ferien..) er rett rundt hjørnet, tenkte jeg at jeg skulle vise dere hva jeg endte opp med å ta med :)

Fordi det var en kort tur denne gangen, så var det lite vits å pakke med for mye stuff, så dette er hva jeg tok med meg:


* permen min med lommer
* bildeboksen min
* miniskjærebrettet mitt
* lita skrivebok til evt planlegging (oh, the irony!)
* postit-lapper
* penn
(Kan legge til at hvis jeg skulle være lenger borte enn kun noen dager, så ville jeg nok hatt med meg et lite utvalg av kort også (som også hadde fått plass oppi bildeboksen min) )

*********

På forhånd så var alle bildene mine sortert kronologisk og separat etter uke (heftig sorteringsjobb før treff..), så det var enkelt å finne fram. 

Planen var å sortere ut brukbare bilder, trimme de som skulle trimmes og plassere dem i de lommene jeg ville bruke, slik at jeg var klar til kosejobben når jeg kom hjem igjen :) (eier ikke tålmodighet når det kommer til å sortere hva jeg skal framkalle, så da blir det (nesten) alle bildene både i stor og liten størrelse.. og japp, det blir en del bilder til overs når jeg er ferdig.. en vakker dag skal jeg scrappe LOer av de som er til overs.. yup, i et anna liv kanskje, haha!)


Mens ungene sov søtt og mannen var ute på utforskning, så satte jeg meg til med litt god musikk og kosa meg. I løpet av en liten time fikk jeg sortert en goooood bunke bilder, og fikk på plass nesten ti (10!!!!!) uker i passende lommer, og da er det jo bare moroa igjen når jeg kommer hjem igjen til papirparadiset mitt :D

Jeg merket alle sidene med postit-lapper notert med ukenummer og dato, så det var easy peasy å ta det igjen hjemme og uten å gå i surr ;)



Ønsker dere alle en riktig god sommer, ta masse bilder og kos dere enten dere er hjemme eller på tur :)

Lene





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar