onsdag 26. august 2015

Bak fasaden

For de av dere som har lest mine innlegg, fremstår jeg som superorganisert og strukturert. Noe jeg mener jeg også er, men ... Nå har det vært to måneder med lang og deilig sommerferie, der humla har sust ... og vel så det!

Etter at datteren min hadde dratt på skolen i dag, tok jeg et sveip over boligen. Litt usikker på om det var dagens regn som fikk skylappene til å forsvinne, men plutselig så jeg jo at det er rot "overalt"! Dette rotet må ha kommet i løpet av natten tror jeg, da det ikke var slik når solen skinte ... c")


Et midlertidig arbeidsbord står midt på gulvet - overfylt av nye produkt, ting som skulle vært tilbake på plassen sin, tomme oppbevaringsbokser ...


Litt usikker på om detaljbildene her var nødvendig, men er det bak fasaden så er det bak fasaden!


Mine to meter med skap har virkelig sett bedre ut! Her er bokser og ting bare blitt satt inn, uten tanke på om det var riktig plass eller ikke. Kaos! Ikke hjelper det at dørene jeg tok av før ferien, som jeg ikke likte, ikke er blitt erstattet med nye ... SKJERPINGS!


Grøss, til og med washitapene mine ligger ikke i orden ... :-(

Det bildene her ikke viser, var at jeg fant en litt stor sjokolade i alt dette rotet! Det er utrolig deilig å sitte i sofaen og nyte den, mens jeg skriver dette innlegget ... haha

Bildet er fra Google


Jeg tror kanskje jeg vet hva jeg skal bruke de neste dagene til ...
RYDDE, ORGANISERE og SANERE!

Bildet er fra Google

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar