tirsdag 4. august 2015

En forsmak på Jula

Hei. I dag har jeg funnet frem noen "gamle" julebilder. De oser ikke direkte jul, så jeg syns det er en fin måte og minne oss alle på at det er bare nesten 4 måneder igjen til Jul:-)
Jeg er så heldig å ha 3 tantebarn som står meg veldig nær, og vi er alltid sammen i jula.


En herlig trio, pluss en:-)

Bling må til

Her har jeg brukt to forskjellige stempel oppå hverandre.

Delt opp washitapen over to bilder
Produkter jeg har brukt:

PL-kort: We'R memory keepers: Snapshots

Bling: Marianne design: Diamonds gems

Stempel hjerte: Fra eget skattekammer

Stempel jul: Kort og godt: M-276 

Ramme: Heidi Swapp

Stempelputer vannfaste.

Washitape

Paljetter

Trefigurer



Takk for at jeg får inspirere deg i dag :-) Ønsker alle en fin sensommer, og nå som skolestart nærmer seg kommer vel snart sola:-) Klem DT-Elisabeth.H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar