mandag 12. oktober 2015

Byttekit. Fra Linola til Monika.

Hei alle sammen!
Da er det jeg som skal få vise dere hva jeg har laget av byttekitet som jeg fikk av Linola. Det var et utrolig flott kit, kortene likte jeg kjempegodt. Pynten var også flott, men en større utfordring å bruke for min del da det er slikt som jeg ikke bruker til vanlig. Men jeg elsker utfordringer :)
Jeg har fått lagd en enkelside og en dobbelside ut i fra det jeg fikk.

Her er det jeg fikk fra Linola :)

Slik ble den første siden:

 Måtte bare ha med et par ekstra bilder, så satte inn en ekstra lomme.


Slik ble dobbelsiden:
Side 1:

Dette kortet var egentlig bare sort og hvitt, så jeg brukte promarkerstusjene mine for å live det litt opp.
 Side 2:

Har putta litt paljetter inn på oversiden av kortet. Brukte fusetool for første gang for å lukke lommen .... heldigvis så fikk jeg det ikke til .... haha :) Trodde jeg fikk det til og trodde jeg hadde tabba meg ut skikkelig, for nå hadde jeg jo plutselig et tomt tekstkort på baksiden som jeg ikke hadde fått til å bruke på neste side, men så satt ikke den sveisa skjøten min ... heldigvis. Må vist øve mer .... både på å huske neste side og å få sveisen til å sitte :)

Da må jeg bare få takke Linola for dette supre kitet!! Tipp topp tommel opp!! Bytt litt kit med venner dere andre også da :)

Klem fra DT- Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar