lørdag 10. oktober 2015

Vil du være med å støtte Heidi Swapp?

Som sikkert mange har fått med seg så mistet Heidi Swapp sin 16 år gamle sønn for en stund siden, og Becky Higgins har hatt en innsamling av hilsninger...

HOBBYKUNST har også en slik innsamling: Du kan lese om den her.


Håper mange blir med å viser omtanke til Heidi og hennes familie <3

Lene:
Jeg laget et helt enkelt kort i hvitt og gull. Jeg fant noen fine ord på nettet som jeg skrev ned for hånd og la ved en personlig hilsen på baksiden. Ville gjerne ha med noen hjerter, og løste det ved å fuse kortet inn i ei 4x4-lomme sammen med små hjertekonfetti og tilpasset den til konvolutten som fulgte med kortet.


Elisabeth:

Jeg lagde ett helt enkelt kort i svart, rødt og hvitt. Symbolikken i kortet sier mer enn tusen ord, så jeg lot være og bruke tekst. Skrev en liten hilsen på baksiden av kortet.


La oss vise Swapp-familien vår støtte  fra Norge <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar