mandag 30. november 2015

PL-kit fra citrus twist

Hei. I dag har jeg ett nytt innlegg i min serie om utenlandske pl-kit. For en stund tilbake hadde jeg ett innlegg om utenlandske pl-kit, med en sammenligning på pris og diverse. Nå har jeg fått mitt andre kit fra Citrus Twist, og vil presentere det her for dere.

Først en liten video om hva kitet inneholder. Beklager dårlig lyd og snufsing. Bare litt forkjøla.


Så til selveste produksjonen av kitet. Jeg har denne gangen laget noen uke-for-uke sider. Selv om kitet er for november, syns jeg det var mye sommerlig i kitet, både farger og pynt. Så min første side er fra uke 18.



Dette ble en dobbel side, der ene siden er laget med lommer i design H, fra Becky Higgins. 
Denne lommen er halvparten så stor som en 12*12 lomme


Liker godt stempla som følger med i kitet




Side 2 er også fra uke 18. Her er det konfirmasjonen til eldstegutten som står for tur.




Side 3 er fra uke 19. Nå er det mye spennede som skjer. Dette var den uken jeg søkte som Designer for Project life i Norge, så da måtte vi lære oss blogging :-)






Den siste siden i dag er også fra uke 19, men nå er det hagearbeid som står for tur







Mitt totale inntrykk på kitet fra Citrus Twist:
Jeg syns pakken var spennende og de små posene kitet var pakket i ga en litt luksuriøs følelse. Var veldig flott med skissene som fulgte med. Selv om jeg ikke brukte de, er det jo kjekt å ha til senere.  Limen på produkta virket som ikke av den beste kvaliteten, de satt, men de er enkle og flytte. Dette kan være både positivt og negativt :-)

Levering: Det gikk raskt å få pakken. Den brukte 9 dager fra jeg fikk sporings nummeret til den lå i postkassa. Veldig kjekt med sporing på pakken, men jeg fikk bare fulgt den ett stykke på veien. Når den forlot Los Angeles stoppet sporingen.

Positivt: Jeg likte veldig godt stempla som fulgte med, selv om de er små er de perfekte til pl.

Negativt: Stickersene med bokstaver og setninger er i ett veldig tynt papir. Jeg er vant til litt mer kraftig kvalitet over stickersene. På alfabetet, er det lett og "skrape" bort, så her må man være litt forsiktig. Det var heller ingen tall med på alfabetet

Ting fra mitt eget skattekammers: Lommer følger ikke med, noe jeg syns er greit, Da vi alle har våre egne favoritter. Tallstickerser.

Pris: Pakken kostet med porto 33,50 Dollar. Sånn ca Kroner 290,- med trekk datoens kurser.

lyst og prøve selv? Her finner du Citrus Twist, og kan bestille ditt eget kit:-)

Jeg gleder meg til neste pakke kommer, og får se hva som er i den. En ting er og se produkta på bilde, noe annet er det og få de i hånda, og prøve de ut :-) Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth Hatlen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar