fredag 20. november 2015

Topp 10

Mine topp 10 innen oppbevaring. 


En del av hobbyen er å organisere alle produktene vi bruker. Og det er enda gøyere når vi finner den perfekte løsning som passer både våre egne behovene og lommeboken. 

Det finnes utrolig mange produkter ute på markedet, men jeg vil vise dere mine topp 10 favoritter.

1.
AB6925


Denne oppbevaringsboksen er 39x20x16 og har håndtak så det er enkelt å få den ut fra hyllene og for å transportere den hvis du skal på treff, og den koster bare 189 kroner! 
Denne boksen er herlig til å ha både PL kort, små reste ark, washi tape, vel alt du kan tenke deg. 

2.  
PS500

Denne elsker jeg bare! helt fantastisk for å ha alt tilgjengelig på pulten. Hver etasje er delt i små rom så det er super til å ha små ting også. Denne koster litt mer (299 kroner) men er absolutt verdt pengene.


3. 
TOPS85590

Jeg er en av dem som kan jobbe med flere prosjekter på en gang, og disse konvoluttene er bare herlige for å ha mine "halv ferdige" prosjekter i. Ellers bruker jeg disse når jeg skal på treff, kan ha klar både PL lomme og bilder jeg vil bruke, og hvis jeg har tid setter også pynt som passer samt pl kortene. Til bare 16 kroner per stk er disse bare en må ha i listen min. 

4. 
SX072


Oppbevaring  kan også være for kaffekoppen, denne holderen har også en liten pose til enten søppel eller andre små ting (jeg pleier å ha min varmluft pistol også der). Denne er  en MÅ HA i hobbyrommet mitt. Har hatt den i mange år og blir ikke lei av den. 

5.
Jeg er blitt litt hektet av paljetter så denne boksen er bare helt super for meg Darice: bead organizer, den boksen har 30 stk med små bokser med skrulokk, som passer perfekt også for andre små ting så klart og den koster bare 89 kroner! 

6.

CH92651

Til project life bruker vi mange klistemerker, og andre små papir pynt. Denne Cropper Hopper: projections expandable sticker stadium er bare perfekt! Den kan stå på pulten eller i hyllen og alt er samlet hvis jeg skal ta de med på treff. Den er ca. 35x20 cm og koster 159 kroner. 

7.

AB6900AB
Vet ikke dere, men de tusjene jeg bruker til å skrive på PL sidene er BARE MINE her i huset hihi, så denne boksen for å oppbevare dem er perfekt. ArtBin: pencil box-translucent Charcoal, denne koster 99 kroner. 


8. 
Bilde av produkt: Cropper Hopper - Photo/Negative Protector

Disse konvolutter i  hard plastikk er bra til å oppbevare bilder. Cropper Hopper: photo protector
De kommer fire stk i hver pakke og koster 49 kroner per pakke. 

9.
CH92656
Denne er litt mindre enn nummer 6 her på listen min. Denne koster 69 kroner. 

10.
Har du fuse tool har denne kjekke oppbevaringen til både maskinen og andre ting du trenger til å bruke maskinen kom på markedet. Accesories storage box fuse tool. Den  koster 299 kroner. 


Håper dere liker mine topp 10 i oppbevaringen, kanskje det er noe dere ønsker dere til jul som kan stå på ønskelisten deres? 
Ønsker dere en fin og kreative dag. 

DT Graciela :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar