fredag 8. januar 2016

Desemberkit fra Scrapomania

I romjula dumpa denne flotte jule- og vinterpakken fra Scrapomania ned i postkassa mi. Desemberkitet inneholder hele mønsterark med og uten PL-trykk i tillegg til hvitt embossingpulver, chipboardpynt, litt anna småpynt og et tekststempel.
Jeg må si at jeg jammen meg har fått bryne meg på denne pakka, enn så lekker den er! Jeg har vridd all min kreativitet i alle retninger, og da har de oppnådd akkurat det som jeg tenker er målet for ei sånn pakke (iallefall for meg); å komme ut av komfortsona og utfordre seg sjøl. 

Første oppslaget er ei vinterside. Jeg syns kortene taler for seg, så jeg har holdt tilbake på dekorasjoner. Jeg har stemplet med hvitt embossingpulver på de mørke kortene, tekststempelet til høyre var med i pakken :)



 Andre oppslaget er ei juleside. Heller ikke her trengs så mye dekorasjoner. Noen av kortene som er laget av mønsterark har fått tekststempler på seg (embosset) og chipboard-dekorasjoner, ellers har jeg valgt å la bildene og kortene stå i fokus.


Godt nyttår til dere alle sammen, håper 2016 byr på masse PL-kos og kreativ inspirasjon :)
Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar