fredag 22. januar 2016

Vi gikk en tur på stien...

Hei. I dag er det tid for ett nytt innlegg her hos PLIN. Jeg har i dag laget en pl-side i mixed media stil, som jeg lærte på kurs med Iggydoodie, i fjor høst. 
Har du mulighet til å få med deg ett kurs fra denne dama, så anbefales det på sitt sterkeste.
Hun er en varm, imøtekommende og veldig behagelig dame.

Bilda jeg har brukt denne gangen, er fra en tur vi gikk til Dynjafossen i Ørskog kommune. En flott tur der vi følger en gruslagt vei nesten helt frem. Det går fint an å både sykle, gå trille vogn der. Men siste 5 minutta må man ut i skog og mark, så da står syklene igjen i grøfta.


Det ble brukt både brusho, sjablonger og modeling paste og gesso på denne pl-siden. 


Work in process!


Og dele opp kort og pynt å la det gå over flere kort er litt uvant for meg ennå, men resultatet blir kult.

Det var min inspirasjon for denne gang. Håper du likte den :-)
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar