lørdag 20. februar 2016

DT-call

DT-CALL

Vi ønsker å utvide vår blogg med flere designere i teamet. 
Og håper at nettopp du er den vi leter etter. 
Sitter du med en DT spire i magen? 

Er du en som ser lengselsfullt på alle de som er dt'er og tenker: 
Det har jeg også lyst til, men det tørr jeg ikke. Jeg er ikke god nok...

Eller sitter du og tenker dette har jeg lyst til, men tenk om jeg ikke klarer det...

Alle klarer det, og det du ikke kan, det kan vi lære deg. 

Ny eller gammel innen bloggverdenen. Ny eller gammel med project life, 
Vi har plass til den som tørr å satse. 
Alt kan læres, og er du ny innen pl, vil vi gjerne lære sammen med deg. 
Så her er det bare å finne frem motet og sende oss noen ord. 

Vi vil selvfølgelig gjerne se litt av det du har laget tidligere, så legg ved dine topp 3 prosjekter. 
Er du ny innen pl kan du legge med noe av dine andre prosjekt også,
sånn at vi får se litt om stilen din. Skriv også noen ord om deg selv.

Så hva forventer Project life i Norge av deg? 
Vi forventer at du holder våre frister, og du må regne med å lage 2-3 innlegg hver måned. 
Ha en facebook konto og være aktiv på vår fb gruppe.
Du må ha egen blogg (har du ikke, kan vi hjelpe deg å lage en)
Gjerne ha Instagram og Pinterest

Hva kan du forvente fra oss? 
Du får være med i en flott blogg som snart fyller 2 år. 
En og annen sponsorpakke.

Kjenner du deg igjen, så ikke nøl med å sende oss en mail.
Kanskje er det nettopp deg vi venter på.

projectlifeinorge@outlook.com 

Vi venter spent på svar fra deg. merk gjerne mailen med: DT-Call 2016
Frist for å søke er: 10 Mars 2016

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar