tirsdag 2. februar 2016

Kit 1 fra Gossamer Blue

Hei. I dag vil jeg vise dere hva jeg har fått laget av mitt første kit fra Gossamer. Egentlig skulle jeg nå teste ut kitet fra Paper Camelia, men de har en pause i kita sine "grunnet personlige årsaker" som de skrev på mail til meg. Så da ble det Gossamer isteden for.

Så over til kitet og hva jeg har laget. Jeg har laget en video over hva kitet inneholder.




Den første pl-siden er fra en tur vi hadde i 2024 til Amsterdam.


De hadde så flott arkitektur der nede. Til og med lyktestolpene var fint utsmykket.


Side 2 er fra samme turen.




Side 3 er fra en sommer for lenge siden. Fra min egen barndom.




Side 4 er fra ett slekts stevne.


Blir fort dårlige bilder i en sånn anledning, men dårlige bilder er også minner.




Mitt totale inntrykk på denne første pakken fra Gossamer Blue:
Kitet heter: life pages klub. Jeg likte godt pl-korta i pakken. De er tosidige med samme mønster på begge sider. Liggende mønster på den ene siden og stående mønster på andre siden. Kvaliteten på pl-korta er også god. Syns det var lite pynt i kitet. Det er vanskelig å trekke noen konklusjon etter bare ett kit. Men jeg gleder meg til neste kit. Man er abonnement så lenge man ønsker. Når man begynner å abonnere, går det til det blir sagt opp. Ingen avbestillings gebyrer.

Levering: Det gikk knapt 1 uke fra jeg bestilte til jeg hadde pakken. Jeg rakk ikke å sjekke sporinga en gang, da den kom så mye raskere enn jeg hadde trodd:-)

Positivt: Likte veldig godt at pl-korta er tosidige med samme mønster. Liggende og stående. Dette gjør pl-korta mye mer anvendelige. Kvaliteten er også god både på korta og pynten.

Negativt: Det fulgte med ett dato stempel til kitet. Dette var i veldig dårlig kvalitet konstruksjonsmessig. Syns det var alt for mye tagger og journaling saker med i kitet. Dette tok "plasen" til pynt. Så jeg følte det var alt for lite pynt med i kitet.

Pris: Pakken kostet med porto 33,95 Dollar Noe som tilsvarer ca Kroner 309,- Med dagens kurser.

Har du lyst å prøve kit fra gossamer selv? Du finner de her. Du må lage deg en profil for å få handle. Det fine er at når du logger deg inn, kan du se hva du har kjøpt tidligere, og når tid ditt neste kit blir trekt.

Jeg gleder meg i hvert fall til neste kit kommer.
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

DT-Elisabeth Hatlen

1 kommentar:

  1. Jag fick det här kitet och flera andra från GB också, och det är nog ovanligt med så här mycket labels! Men jag använder inte så mycket dekorationer, så mig passar det utmärkt! Och jag älskade datumstämpeln, även om den kanske var lite lös till konstruktionen.

    SvarSlett