torsdag 17. mars 2016

Ett minne fra barndommen.

Hei. I dag har jeg laget noen sider fra min barndom. Viktig å jobbe litt i den albumen også. Liker godt med pl, at man kan få samlet litt løse tråder av bilder med litt forskjellig historie. I barndommen min ble det tatt masse bilder, men lite i forhold til i dagens standard. Så da er det gull verdt å få tatt vare på de minnene man har. Dette er noe som pl, passer perfekt til.

Denne første siden er fra en sommerferie i Danmark. Jeg har brukt ett enkelt mønstra ark til bakgrunn bak bilda. Ellers har jeg ikke brukt så mye pynt, da jeg syns denne siden passet best sånn, siden det er mange bilder fra forskjellige tider og begivenheter fra denne sommerferien.


Side 2 er fra campingvogna vår som hadde fast plass i Stordalen. 
Her ble det også en samle-bilde-side. Men grilling var nok det store :-)
Er veldig greit med pl, når man får samlet litt forskjellige bilder, på denne måten.


Her har jeg pyntet litt mer, med både stjerne bling og stempel. 
Har også brukt overlays for å lage til ene kortet. 
Brukt vanlig ark som jeg har kuttet til i riktig størrelse etter lommene.

Det var det jeg hadde for denne gangen. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar