mandag 28. mars 2016

Scrapomania

Hei! Graciela her :)
Mars er ikke helt ferdig enda, og igjen er det min tur til å leke med KIT fra Scrapomania .
Da jeg åpne pakket må jeg si at jeg smilte, den var "veldig meg", ikke mye pynt og fine farger. Vel da jeg satt meg ned for å jobba med den tenkte ikke helt likt hehe Det var litt utfordring å bruke noe av tingene, men jøss så fornøyd jeg ble med resultatet etter at jeg hadde brukt tingene allikevel!
Det er det som er gøy med disse kitene, at en går ut av sin komfort sone, og kan utfordra seg selv litt. Det liker vi :)

Her kommer noen bilder av materialer jeg fikk




















Føler at jeg fikk lage ganske mye, det ble 5 sider, to av dem doble og har fremdeles noen kort, bånd og perler igjen. Så igjen, syns jeg at du får mye for pengene. Har prøvd å lage sider med forskjellige temaer, sånn at det er lett å se at kiten kan brukes til mye forskjellig. Har prøvd ialfall :) fra sirkus i barnehagen, til oktober fest og julebilder, så det ble en lett blanding. Håper dere liker dem.

Sirkus i barnehagen 

Har laget en dobbel side av vår minste jenta, de pleier å ha sirkus i barnehagen hennes hvert år. Denne gangen var hun er herlig og søt papegøye og hun var sååå stolt. Føler at det klarte jeg å fange på bildene. Pl kortene er fra Becky Higgins "Noted", herlige farger. Stickers er fra jillibean soup, summer and raspberry soup. Disse kunne jeg ønsket jeg hadde fått flere av, de er bare fine og lett og bruke ved forskjellige anledninger.
I pakken var det også noen treknapper, formet som stjerner som er bare nydelige.


























Og jul varer helt til påske 

Så det ble også en dobbel side av (igjen) minste jenta som denne gangen hadde kledd seg som nisse jente for å kose seg i  nissefest i barnehagen.
Her har jeg ikke brukt mye pynt, det er et par enkle sider, ansiktene hennes på bildene sier så mye mer enn pynt at jeg måtte bare ha alle bildene og kutte litt pynt. Selv om det er herlig med pynt og dill og dall, er det fremdeles bildene jeg vil vise fram, det enkle er ofte det beste sies også :)






































Vannkopper 

Alle gode ting er tre? igjen er minste jenta som ble fotografert her. Vannkopper, andre gang faktisk så det måtte absolutt dokumenteres. Bildene er tatt på hytta, en liten kunster som maler litt. Har bare brukt et kort her, et nydelig et! herlige farger og gull, det liker vi. På hjørnene har jeg brukt akkurat som noen eyelets i metall men de er stickers. De er fra Mark Richards. Disse er allerede skrevet ned i ønskelisten, syns de var stilige.





































Oktoberfest 

Og nei det er ikke av minste jente denne gangen :) Mannen og jeg var på oktoberfest i fjor, første gang og det var utrolig gøy. Kjekt å kle seg ut og kosa seg med dans og gode venner, ok litt øl ble det også, selvfølgelig til utrolig god mat vi hadde.
Syns nå at bildene ikke var veldig gode, (sånn skjer når vi ikke tar bildene selv? hehe nei da) det ble bare en enkel side med to bilder, men tror at våres "happy face" sier alt :)
Har brukt deler av et kort også sånn papir klips, prikken over i`en.





































Så var hele gjengen 

For et par år siden var vi i Tyrkia og tok vi fotograf bilder. Ser nå at her brukte jeg mange kort i forhold til bildene, men syns at kortene var så fine og rolige at bildene kom fram allikevel.
Igjen brukte jeg disse metall stickers (de er bare sååå fine) og papir klip. Nydelige farger av en Pl side av hele familien.





































Håper dere likte sidene og at dere ble inspirert og kanskje dere har til og med fått lyst til å kjøpe en av Scrapomania sine kit.

Spør gjerne hvis det er noe du lurer på. Kommentarer liker vi.

Graciela


1 kommentar: