lørdag 9. april 2016

En ny runde med utenlandske kit fra Gossamer Blue.

Hei. I dag er jeg kommet frem til mitt siste kit fra Gossamer blue. Jeg har nå prøvd dette kitet i 3 måneder, og det er på tide å gå videre til neste.
Som vanlig har jeg laget en video om hva kitet inneholder. Burde det stå her. men denne gangen har jeg klart å rote det til under innspillingen, så videoen var ikke der. Og dette fant jeg dessverre ut for seint til å lage en ny. Så dessverre må dere klare dere med bare ett bilde denne gangen

Bilde er fra Gossamer blue


Så over til hva jeg har laget denne gangen.


Gøy sammen :-)  Alltid kjekt når tantebarna kommer på besøk. 
Pl-er perfekt til en helg full av minner.




Konfirmanten. Mange bilder og kun ett kort som forteller alt :-)
Pyntet lite, for syns bilda i seg selv er så fine.




Jeg fikk kitet til påske, så det passet veldig fint med påskebilder.
Stempelet som fulgte med var nydelig.




På denne siden har jeg fargelagt BLOOM med copic.
Syns det ble en gøy side, med å dele opp bilda.



Så over til min konklusjon av Gossamer blue.

Pris: Blir litt dyrt med over 300 kroner i måneden. Dette skyldes selvfølgelig portoen, men den må jo også regnes med i totalen. Er veldig fornøyd med kvaliteten på produkta.

Innhold: God kraftig kvalitet på pl-korta. Liker veldig godt at det er samme motiv på begge sidene. Ene er liggende andre er stående. Korta passer sammen fra kit til kit, men det er god variasjon i de. Det føles som at de har enten mye labeling stæsj med eller mye stickerser med i hvert kit. Så når man har fått noen pakker kan man lett sette de sammen og bruke de om hverandre og få sin stil på det. 2 av 3 kit hvert uten alfabet. Kjekt med litt annen pynt enn bare det vi får her hjemme.

Konklusjon: Jeg liker å bli utfordret og å få nye ting, Syns det er spennende og gå utafor comfort sona og bare bruke det som kommer i kitet. Spennende stempel og fine pl-kort. Alle kita passer sammen uten at det blir alt for ensformig. Ett kit jeg har likt veldig godt, og det var med litt tungt hjerte jeg sa opp dette. Som bonus for tapt film denne gangen har jeg kjøpt ett kit til som jeg skal filme for dere. Og kitet er på vei:-) Det er kort leveringstid på kita. Det tar ca 1 uke fra de sender til du har det. Du får sporings nummer som du kan følge nesten til døra. Størrelsene på pakkene varierer etter innhold. Noen ganger kommer de rett i postkassa og noen ganger må de hentes på postkontoret. Dette var absolutt min type kit. Om du tror det er ett kit som passer deg, må du nesten vurdere selv ;-)

Ønsker du å se de andre omtalene mine finner du de her :-)
Intro utenlandske kit.
Citrus Twist, del 1
Citrus Twist, del 2
Citrus Twist del 3
Gossamer blue del 1
Gossamer blue del 2

Det neste kitet jeg vil prøve ut nå, blir i fra Scraptastic club. Gleder meg til å ta fatt på en ny runde og håper dere følger med videre:-)

Klem DT-Elisabeth 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar