tirsdag 19. april 2016

Rock on


Hei, i dag blir det rock and roll her...
Iallefall bilder av det...
Eldste gutten min fikk seg trommesett i september, og bildene er tatt samme dag som vi fikk de i hus.



Vi i teamet er så heldige at vi har fått masse snadder fra Kort & godt, og jeg har brukt to typer ark derfra i dag for å lage egne kort.

4x6 kortene er mønsterark:
Hvitt med svarte stjerner som heter Gratulerer og det svarte med hvite streker heter Hus

De 3x4 kortene mine er laget med akvarellpapir og brusho. Brusho er pulver av fargepigmenter som aktiveres med vann.
Her har jeg brukt svart som har alle fargene i seg som dere ser så kommer både rødt og blått fram.
Rock er skrevet med mask fluid, som jeg har brukt på en tidligere side, dere kan se en video om det her.



Notene har jeg punchet ut fra noen gamle project life kort med musikk-tema.
Jeg har i tillegg rablet bak to av bildene med svart og rød blyant.


   ROCK ON!!!!


ON er stanset ut fra en dies fra Kort & godt som heter Alfabet, som kommer med norske bokstaver og tall. Og det er en perfekt str til lommescrappingen.

Ønsker dere en flott tirsdag.
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar