torsdag 5. mai 2016

På besøk i Nordens Ark - med ark fra Kort & Godt

Nå er det min tur til å hygge meg med pakken som vi i designteamet fikk fra Kort & Godt. Jeg fikk en flott pakke og har virkelig koset meg med å lage disse to sidene fra vårt besøk i Nordens ark for noen år siden. Her er den flotte pakken jeg fikk. Jeg har i denne omgangen brukt de fine arkene.


Arkene var veldig fine og bruke til Project Life, og jeg har kuttet de i passende størrelser.
Her er mine to sider.


Ved siden av arkene har jeg brukt ting jeg hadde i mitt lager. Promarker tusjer og wasitape. Jeg har ikke laget så mange egne kort, så dette var en ny og spennende erfaring for meg.

Jeg har fargelagt på en del av kortene slik at fargene gikk igjen og jeg synes det var en fin effekt.

Her har jeg fargelagt blomstene på den ene siden med Promarker.




Og her kom det jammen på noen små smilefjes :) Syntes det passet med arket og siden vi hadde en stålende dag var det på sin plass med noen smil.

Har stemplet noen blå rundinger for å bryte litt opp med strekene.


Jeg har brukt dies og klipp fra andre PL kort som pynt for jeg fant noen som matchet i fargene med arket.


Fargelagt litt her og der på kortene og jeg synes det ble litt tøft mot de sort/hvite arkene.


Dette ga virkelig mersmak og jeg skal lage flere egne kort framover. Fikk vært litt mer kreativ når man bare bruker ark - og det likte jeg godt.

Håper dere likte siden min, og jeg gleder meg til å bruke resten av pakken fra Kort & Godt.
Da ønsker jeg dere en flott fridag og håper dere som meg får et flott vær.
Hilsen DT-Bente-Heidi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar