torsdag 19. mai 2016

Sommerminner

Hei. I dag er det min tur til å komme med litt inspirasjons her hos project life i Norge. Jeg har leitet litt i mine gamle feriebilder og funnet frem noen bilder fra sommeren 2011. Da var jeg høygravid på tur til Legoland. Noe som var helt greit. Fant meg en benk og koste meg, mens mann og barna sprang rundt. Også så greit å slippe å ta alle mulige karuseller da :-) Bilda er fra tømmerrenna på Legoland.


Det ble en enkel og ren side i dag. 
Jeg har brukt kort fra Becky Higgins sin serie: Picturesque edition. 
Nydelige pl-kort som var lett og kuttte ned til 10x10 kort




Pyntet litt med enameldots, tre-dotter og stickerser. 




Det var det jeg hadde for i dag. 
Vil minne dere på at det ennå er kjangs til å bli med på vår pågående utfordring.

1 kommentar: