onsdag 8. juni 2016

Byttekit fra Graciela til Bente-Heidi

Nå er det min tur til å vise dere hva jeg fikk laget av den flotte pakken jeg fikk fra Graciela. Den var utrolig innholdsrik, mye flott pynt og kjempefine kort. Her var det mye å velge på. Det som er gøy med å bytte kit på den måten vi har gjort nå, er jo at man får prøvd seg på en litt annen stil. 
Graciela lager flotte sider, og bildene er ofte store og flotte, stilen er også litt mer minimalistisk en min som har en hang til mye dill og dall. Jeg har også med mange bilder for å få med alt.....Men jeg har gjort et ærlig forsøk og synes vel egentlig at det gikk ganske greit :) Tror jeg kan lage flere sider som disse.

Her er kit'et som jeg fikk fra Graciela:

Her er den første sidene jeg laget:



På den første siden brukte jeg noen utrolige flotte kort, disse likte jeg veldig godt. 
De var litt franske fant jeg ut og passet utmerket til en "kafe-side", så her er bildene fra vårt kafebesøk på Frk. Holms i 2013 - hvor vi går amok i kaker og italiensk is. namnam.
 Siden kortene var ganske fargerike valgte jeg å bruke sort/hvitt bilder. Så har jeg brukt litt distress ink - tattered rose for å farge noen av tekstfeltene for å matche fargene best mulig.

Her er noen nærbilder:








Neste side er fra en liten utflukt i Torsnes i Fredrikstad til en gammel husmannsplass og tilhørende strand. En nydelig vårdag i 2014.

Her har jeg vært flink og brukt mest plass til bildene og bare tre kort fra kitet.
Jeg fikk brukt litt perler og trepynt og "nettingen" synes jeg var tøff, så den har jeg klippet litt opp og brukt. Her er noen flere bilder:



For å siden til å henge sammen manglet jeg litt orange oppe i høyre hjørne. Derfor har jeg brukt orange dotter som prikker over i.





Å ha teksten "feil" vei synes jeg er litt tøft, så det gjør jeg ofte:)

Det var alt for denne gang. Jeg gleder meg alt til å bytte kit en annen gang.
Ha en super onsdag!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar