torsdag 23. juni 2016

Drømmen min

Hei! Graciela her :)
I dag er det min tur igjen til å vise dere hva jeg har laget. Innlegget heter "Drømmen min" fordi akkurat som ordet sier det, er dette en PL side fra en av mine drømmer. En som gikk i oppfyllelse ikke minst.
PL side min i dag, handler om en kafè jeg eide for noen år siden. De som kjenner meg vet at jeg vil at bildene skal komme fram, så denne gangen har jeg prøvd meg på en side men null pynt, ja du leste riktig ingenting/nada/nothing pynt.
Må vel si at jeg har koset meg, PL er på spansk i dag siden mine drømmer høres bedre ut på morsmålet hehe og som det ikke var nok er den skrevet i rim.

Jeg har valgt å bruke hvite bakgrunner på bildene, samt håndskrevet tekst på nesten hvert kort. Var litt usikkert for å begynne med, men ble veldig fornøyd med resultatet.








Håper at du likte den og at du kanskje ble inspirert til å prøve deg på en side uten pynt, men bare bilder og tekst.

Husk at vi har en utfordring gåendes nå i sommer, den finner du HER

Ha en kreativ dag, Graciela. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar