onsdag 1. juni 2016

juni og juli

Nå er sommern her.... Late dager, med sol og is og selvfølgelig masse scrappetid.. ja for man scrapper jo selv om det er sommer?!! hihi...

Vi håper dere vil være med på sommer-utfordringen vår, den varer helt til 22.juli kl 23.55 så dere har god tid til å lage en side.

Utfordringen er dette inspirasjonsbildet:
(Hva du blir inspirert av er opp til deg,ord, farger, stemning, elementer)

Og premien vår er denne flotte pakken som vår hovedsponsor 
HOBBYKUNST har gitt oss:


Teamet har laget masse flott inspirasjon til dere:


DT Elisabeth Hatlen 
Ble inspirert av hjertet og fargen rosa



DT-Gunilla
Jag blev inspirerad av regnbågens färger och färgen rosa :


Jag blev inspirerad av att göra sidor där bilderna innehöll alla regnbågens färger.



Jeg ble inspirert av de flotte fargene og av energien det utstrålte. Minner meg om minstemann da vi besøkte Disneyland Paris. Derfor laget jeg en side fra en av dagene der. En stor opplevelse for liten og stor:)


DT-Lene:
 jeg ble inspirert av fargene og stemningen i inspirasjonsbildet

Graciela

Vet ikke dere men jeg  blir bare glad av å se på inspirasjons-bilde vi har denne gangen, så jeg ble rett og slett inspirert av det, og har laget en side med minste jenta våres. Glade jenta våres og hjerter.



Klar ferdig Scrapp...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar