mandag 18. juli 2016

Kjappe enkle sommersider

Hei,

Jeg er i feriemodus...Deilig! 
Derfor har jeg laget to enkel og ganske kjappe sider fra min første ferie uke i år. Denne sommeren skal vi tilbringe hjemme i Østfold og være turist i eget fylke er ganske gøy.

Den første siden er fra en tur jeg og en venninne tok til Strømsfoss mølle i Aremark. Her har jeg aldri vært før, men det var utrolig flott. 
Spennende utstilling på den gamle møllen og tusen ting å gå og titte på i Møllerens hus. Eplekaken var uforglemmelig i den lille kafeen inne i huset. 


Siden er i glade sommerfarge med kort og pynt fra Sn@p. Har bare brukt noen forskjellig stickers fra lageret mitt og litt Wink of stella for å fremheve noen detaljer i pynten og på kortene.






Neste side er fra turer i Sarpsborg og Fredrikstad. Her er det mer pastellfarger på kortene. 
Det er egentlig ganske hyggelig å ha god tid, tid til å ta en milkshake og se på folkelivet på torget. Tror ikke jeg har gjort det på noen år....


Når man er hjemme i ferien så tenker man at det ikke skjer så mye, men nå har jeg startet å jobbe med bildene, så ser jeg at vi har jo gjort masse forskjellig. Men alt etter mottoet: hva har vi lyst til å gjøre i dag.


Noen slapper mer av enn andre.... en egenskap å beundre egentlig:)



Det var det jeg hadde for denne gangen. Disse sidene var ganske enkle - jeg har ikke gravd dypt i skuffene mine og prøvd nye ting. Men - jeg har fanget sommerferie stemningen og har foreviget våre minner. 

Ønsker dere en fortsatt fin sommer. Har du lyst og tid så er det fortsatt mulig å delta på vår utfordring. Du finner den her. Frist  22.juli kl 23.55.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar