mandag 4. juli 2016

sommerlig side med K&G

I dag viser jeg enda ei side jeg har laget med Kort & Godt-materiale, utfordrende som alltid, men må si jeg blei rimelig fornøyd med det endelige resultatet! :D Jeg har fortsatt med å bruke bilder til storebror sitt helt egne album, dermed er det litt random bilder, hvilket gjør prosessen min litt annerledes og morsomt utfordrende :)



Blomstene her er fra en dies med masse små blomster i to ulike størrelser. Jeg stansa ut blomstene på ark som jeg hadde farga med Brusho i forkant og tegna en svart strek i ytterkant på hver blomst for å markere de litt. 

Dette bildet har jeg lenge tenkt å ha inn i album, men ikke helt funnet ut hvordan jeg skulle fange essensen av det uten å ha med hele serien, men med tankeboble-stempelet fra K&G, så løste det seg med en gang! Stemplet på hvitt papir og skar ut med skalpell. Rammen rundt bildene på 4x6-kortene er tegna for hånd. 

et svart-hvitt kort har fått samme rosafarge som bilderammene og en liten sykkel som pynt.


Det var mitt inspirasjonsbidrag for denne gang, håper dere koser dere med sommer og vær enten det er sol eller vått :)

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar