mandag 11. juli 2016

Stolt gutt

Hei. I dag har jeg laget en liten side fra min sønns 3 års dag.
Vi har fått sponsorgaver fra kort og godt. 
Og arka deres passet perfekt til en bursdag.



 Guttungen fikk krone på barnehagen og var så stolt. 
I gave fra mormor og morfar fikk han sklie til disse stativet.


Det passet så perfekt med gratulerer arka i bakgrunnen til bilda, og det har stjerner på andre siden.
Jeg har fargelagt ett hus gult med copic's, for å få litt farge på siden.

Den lille note bindersen passet jo også perfekt til temaet.


Pyntet ellers med litt Enamel dots og stickerser. 
"En perfekt dag" er en chipboord som jeg har embosset.


Det trenger ikke alltid være så stort og så mye når man scrapper i pl format. Jeg liker mer og mer de små sidene og gjerne i kombinasjon med 12'12 sider og vanlige LO'er. I mine album er det en fin mix mellom mange forskjellige lommetyper og størrelser. Dette skaper liv og gjør det spennende og bla i.

Sommerlige scrappeklemmer fra DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar