onsdag 17. august 2016

Lego pl-side

Hei. Denne sommeren har jeg virkelig tatt ferie, når det kommer til blogging. Dette innlegget skulle egentlig kommet på mandag, men det gikk helt i glemmeboka. Men bedre sent enn aldri. Her  kommer litt inspirasjon for Project life i Norge.


Jeg har denne gangen laget en enkel side, med lite pynt og farger siden bilda inneholder så mye farger. Lego er en stor hitt her i huset, og det må vi selvfølgelig dokumentere.


Ordet magic som er en wood weener, er først farget med en rød copic tusj, så har jeg embosset den med hvit embossingpulver, for så å ha på ett lag med glitter lim


Jeg har brukt pl-kort fra Becky Higgins: dream edition.
Dette er ett core kit i duse fine farger.

Det ble en kjapp inspirasjon fra meg i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar