mandag 19. september 2016

Min uke 34 fra 2015

God morgen. I dag  er det min tur DT-Elisabeth til å vise dere noe jeg har laget. Jeg vil vise dere en uke jeg har scrappet i min uke-for-uke album. Jeg holder fremdeles på med år 2015. Men tenker som så, at jeg har mange fine minner og scrappe fremover :-)


Pl-korta jeg har brukt denne gangen er fra Becky Higgins Shine. 
Her følger det med både store og små pl-kort og matchende pynt som er laget i klar plast/overlays.

Det jeg liker aller best med å lage uke-for-uke sider, er at jeg kan bare ta de første og beste korta jeg finner, og det vil nesten alltid passe til bildene. Så setter jeg preg på sidene med pynten. Jeg bruker aldri samme korta på mer enn 1 uke av gangen, på denne måten er det også lett og se når en uke begynner og slutter. Jeg liker veldig godt å bruke små stikkord og tekster fremfor lange tekster av det som skjedde den uken. Men datoe for uken og uke tallet er alltid med.


I 2015 hadde vi noen flotte sommerdager av og til, og uke 34, var en uke med mye sol og sommer. Det er så gøy å scrappe sånne glade bilder.


Pyntet ett kort med en overlays og limt en tekst fra wycinanka oppå. 

Det var dagens inspirasjon fra meg. 
Du har frem til 22 September på deg, så litt tid ennå. 

Høsthilsen fra DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar