torsdag 8. september 2016

Ut på tur....

Hei, for noen uker siden dro jeg og ei god venninne på tur, fra Stord over til østlandet, med en svipptur innom både den ene og andre plassen for shopping før vi brukte helga på scrappetreff...

En perfekt, deilig, slitsom og herlig tur med tull og humor og ville selfier...

                                        En urolig side med masse som skjer og masse farger, og noen ganger så bare MÅ det være slik... Og det passer perfekt til temaet....
Jeg har punchet ut 1 inch rundinger (jeg husker desverre ikke hvor jeg har fått tak i disse, det er noen freebie ark som jeg har lagret for lenge siden.) Hvis du søker free 1 inch bottle cup images så vil du få opp masse.
Så har jeg epoxy klistremerker i 1 inch oppå. Slike klistremerker fås kjøpt på ebay, søk på  1 inch epoxy stickers....


  Jeg har laget en liten video der jeg viser hvordan jeg lager små dotter selv, mye billigere enn å kjøpe og man får i den str man selv vil... Jeg liker best de minste, så det blir liggende en del igjen som "aldri" blir brukt på de ferdigkjøpte pakkene.. Du finner link til videoen her.

 Jepp, good things take time, slik som når man finner sovemaska man fikk som tullegave en gang, og velger å slappe av litt(til ære for snapchat) istede for å pakke før man skal reise.. Hadde jo gooood tid, skulle jo ikke reise å flere tiiiimer..

Vil du se hvordan jeg laget denne siden?
Her er en film om prosessen:
Ønsker dere en trivelig dag.
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar