fredag 21. oktober 2016

Stempel og skisse: Ellinor



Idag var det min tur til å dele siden jeg laget av denne skissen og dette stempelet:


Jeg valgte som vanlig en litt minimalistisk stil over det hele :) Siden er fra dåpen til niesen min. Har aldri laget en side etter en skisse før, men det var gøy å prøve noe nytt!


Jeg brukte stemler på to to av kortene i midten. Disse stemplet jeg bare på 250 g kartong og pyntet litt med ekstra. Det gikk mye i rosa i denne siden siden det var mye rosa på bildene. Jeg har ikke fulgt skissen slavisk, men brukt den som inspirasjon.


Kortet helt til høyre laget jeg i Photoshop. Det er bilde av noe kakegreier i bakgrunnen, og så en hvit firkant oppå hvor jeg har stilt ned synligheten til 50% og så skrevet oppå. Etter at bilde var printet ut limte jeg på to små tre-hjerter.


Likte du siden min?
Og likte du stemplene?
Du kan være med i trekningen om en slik stempelplate hvis du kommenterer her..
Og kommenterer du de andre i teamet sine stempel og skisse-innlegg så får du flere lodd.

Hilsen Ellinor

8 kommentarer:

  1. Så fin side. Fint å se stemplene brukt på ulike sider.

    SvarSlett
  2. Så söta färger och så fina, rena sidor du skapat!

    SvarSlett
  3. Så fin! :) Likte fargane :) Stilig det du har gjort med kaken :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin og enkel side. Veldig glad for at du deler teknikkar og idéar :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott side i duse fine rosafarger :-)

    SvarSlett
  6. Love the CAS look. Beautiful pl side. Hugz

    SvarSlett
  7. Fin side. Stilrein og lys🌞Alltid herleg med desse små!

    SvarSlett
  8. Fint, gillar det högra lilla kortet där du hade skrivit direkt på fotot, så snyggt och stilrent! :)

    SvarSlett