torsdag 20. oktober 2016

Stempel og skisse: Gunilla

Då var det min tur att följa skissen nedan och använda det fina stämpelkitet och läs längst ner hur du kan vinna stämplarna i en utlottning:



Jag gillar verkligen att följa skisser - det  kan vara en hjälp att komma igång med en sida, om man kört fast:

Så här blev sidan, där jag följt skissen nästan helt och hållet förutom att jag vänt lite på vissa titlar och dekorationer:



Jag hittade en overlay med en orange cykel som passade så bra ihop med cykel-stämpeln. Jag har gjort overlayen helt löst och tejpat fast den så här (så bilden ovan ljuger lite, eftersom jag inte tejpat fast overlayen ännu på den). Visste inte om jag tejpade på rätt sätt egentligen, man skulle nog kunnat vikt den under också:



Jag tycker det är så spännande när man ser igenom sidorna på det här sättet (sidan under cykeln, är från ett tidigare blogginlägg för septemperutfordringen som också har en orange cirkel på en overlay). 




Visst är det härliga stämplar! Det ger semesterkänsla, och en känsla av vila och lugn som jag förmedlat med foton från föräldrarnas sommarstuga inklusive vårt ute-dass. 

Gillade du min sida?
Och gillade du stämplarna?
Du kan vara med i utlottningen om ett likadant stämpel-kit om du kommenterar här... 
Och kommenterar du de andra i teamet och deras skissinlägg och stämplingar så får du flera lott-chanser!


Likte du siden min?
Og likte du stemplene?
Du kan være med i trekningen om en slik stempelplate hvis du kommenterer her..
Og kommenterer du de andre i teamet sine stempel og skisse-innlegg så får du flere lodd.

Vilsamma hälsningar från DT-Gunilla



13 kommentarer:

  1. Så flott side du har lagd. Fine stempel og detaljer.

    SvarSlett
  2. Snyggt cykeltema och matchande färger i ljusgrönt till de orange gör sidan lite vårlik!

    SvarSlett
  3. Så flott side di har laga :) Fine fargar ogbruk av stemplane :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin side! Stilig bruk av overlay:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack för det MOna, jag gillar verkligen overlay!

      Slett
  5. Love the orange and white and the cycle overlay is such a cool idea. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks a lot, I really liked the cycle overlay also!

      Slett
  6. Nydeleg side! Fin stemning og stilig med den aurange sykkelen. 😊

    SvarSlett
  7. Grönt och orange passar verkligen bra ihop! Och cykelstämpeln med hjärtan i korgen är så söt 😙

    SvarSlett