mandag 21. november 2016

Drømmer om sommer, sol og iskrem - en side i pastellfarger



I dag har jeg lyst til å vise dere en side fylt av sommer, sol og iskrem :)
Det kan vel passe bra i regnfulle november.

Noen ganger så tenker jeg at jeg har for få bilder av en hendelse til å lage en hel side. 

Her har jeg egentlig bare tre bilder, men ved å bruke samme motiv flere ganger, bruke kort og farger som gir den rette stemmningen - har jeg fanget denne flotte sommerkvelden med is og hyggelig selskap, slik at jeg kan neste kjenne smaken av iskremen når jeg ser på sidene i dag.

Og det er det jeg liker så godt med Project Life - man kan bruke så mye forskjellig pynt og kort og det er mange muligheter til å formidle en historie eller en stemning.



Siden er lage med kort i glade pastell farger, noen som passer godt til rosa soft-ice og friske jordbær - nam nam:)


Drodlet litt på noen av kortene og brukt litt forskjellige stickers. 
Blomsten er laget av hvit papp som er farget med distress ink og en knapp.


På tittel kortet har jeg brukt ferdige stanset bokstaver i mose gummi og litt drodling.

Under er bilde av min far som tester Banansplitt for første gang i sitt liv - det var mye is!!




Fordi siden er laget og fotografert ferdig en mørk og regnfull dag, har det vært litt vanskelig å få tatt gode bilder dessverre.

Håper at dere fikk litt inspirasjon og kanskje lyst på is? :) Ha en flott mandag.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar