mandag 30. januar 2017

Dag for dag i Januar

Hei. I dag har jeg lyst å vise dere mine første uker for dette året. I begynnelsen av måneden, fikk jeg en ide om å hver dag ta ett bilde på ett ca likt klokkeslett. For å dokumentere min hverdag. Jeg valgte meg ett litt romt klokkeslett mellom kl 10 og 14. Dette for å ha litt å gå på. Men jeg har stort sett tatt bilde rundt klokka 11 hver dag, med unntak fra ett par dager hvor jeg har glemte det. Jeg kommer til og fortsette på mine daglige bilder igjennom året, men vil ha forskjellige klokkeslett for hver måned. På denne måten vil jeg få ett fint album over min hverdag for 2017. For Januar laget vi ett arrangement på vår facebook gruppe Project life i Norge. Dette vil jeg også gjøre for de kommende månedene. Så da er det bare og henge seg med om man vil:-)


Første siden i min album er tittelside for året 2017. 


Så kommer uke 1. 
Den begynte med vinter, så jeg har holdt litt vinterpreg på sidene. 
Pl korta er fra Becky Higgins, Winter




 Uke 2. Her har jeg brukt kort fra forskjellige pl-kit.
Jeg bruker stickerser til ukedagene.
Har fremdeles med litt snøfnugg for å vise at det ennå er vinterens årstid som hersker.




Uke 3. Her har jeg også brukt pl-kort fra forskjellige kit.
Og litt washitape. Ser at min dokumentering blir mindre og mindre. 
Så der har jeg en jobb å gjøre.


 Mine sider er veldig enkle, og med "mye" tekst. for meg å være. Jeg har valgt og blande store og små lommer. 2 sider pr måned en liten og en stor. Kanskje må jeg ha 2 album for 2017, men det er heilt greit for meg. For det har jeg for tidligere år også.

Håper jeg kunne gi deg litt inspirasjon om hvordan lage din uke-for-uke album. Og husk:
Ta vare på hverdagen, det er de det er flest av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar