fredag 9. juni 2017

Byttekit fra Linda til Monica

I dag er det min tur til å vise det flotte kitet eg fikk av Linda og hva eg har laga. Først må eg bare sei at dette var veldig kjekt! Så kjekt å bli utfordra og bruke andre ting enn en gjerne selv ville brukt.

Eg har fått laga 3 sider av kitet, men det er enda kort og mye pynt igjen.



Den første sida er fra eldstemann sin sykkeltur, her har eg gjort "mange" nye ting, her har eg klipt pynt fra andre kort, vimplene nede på bilde til venstre og høyre er begge klipt ut fra kort som var med kitet. Fotoapparatet på ene "midtlommene" er også klipt fra et kort. Kortet til venstre hadde overlay i lommen så det syns eg ikkje trengte noe meir pynt. Ellers har eg prøvd noe nytt (for meg) å skjære i deler av kortet og legge bilde ned i "lomma".

Sytråden som er "kjennemerket" til Linda har eg også klart å få med på bilde nede til venstre :-)





Neste side er fra 2-års dagen til lille snuppa. Det er første gangen eg bruker dette designet med alle lommene like store, men blir nok ikke den siste. På denne sida blei det veldige lite pynt, men stemplet noen fine ord på vellum med kvit stempelpute som eg limte på kortet med Love på. Kortet med alle hjertene har eg stemplet på litt ekstra tekst. På kortet hvor eg har skrevet noen ord, har eg pynta med to trekanter til pynt.




Det siste sida er med bilder som eg er veldig glad i, det er den gleden lille snuppa viste når ho fikk pakke med Minni Mus i. Det var rett ned på gulvet uten å ha tid til å ta av ytterklær før ho bare måtte leike og kose med Minni. Selvfølgelig måtte den også være med i senga første natta <3.

Blitt lite pynt på denne sida også, men hjertene på nederste kortet er klipt fra et kort. Ellers to bling perler som pynt.

Håper dere har blitt inspirert til å kanskje bytte til kit med noen dere kjenner, eller prøve noe anna nytt!

Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar