lørdag 8. juli 2017

Hello summer

 Jeg kosa meg så med siden jeg laget til inspirasjonsommerutfordringen vår, at jeg måtte bare fortsette, med samme kort og bilder fra bassenget...
Family time, er en ramme fra Project life, og passet perfekt til bildet da hele familien var  i bassenget (utenom meg da så var opptatt av å ta bilder)
Jeg har ikke tålmodighet til å ha på lim på rammen så den blir liggende fint, så jeg bruker stiftemaskin, så det blir som en liten ekstra dekor...

  Det er mye summer på denne siden, jeg gikk nok litt amok på den delen...
Summer-teksten er ett stempel fra technique tuesday, gull-summer er fra en dies fra de samme..

Jeg har brukt en del klistremerker på denne siden, som kom i akkurat samme font som diesen...
  Enda en summer, denne er stanset ut i hvit vellum. Awsome er klistremerke fra Simple stories. Rundt bildet har jeg stemplet på lykke med Hero arts sin blå ombre-stempelpute.
      Ingenting kan slå gleden av å se temperaturer som dette i vannet på bassenget...
Varmepumpe er jo en nødvendighet her på vestlandet.
Happy day er klistremerke fra Simple stories, og er lagt på ett gullpanel og så en 3d pute for å få en opphøyet effekt.
Herlige klistremerker, kjøpt på Tigr. Perfekt til sommerens PL-sider...

Husk å bli med på utfordringen, det er to uker igjen av fristen.
Linda

1 kommentar: