mandag 25. september 2017

September-utfordringen....

Vi har jo en litt annen form for utfordring denne gangen, der dere kom med forslag til utfordring, og den som ble valgt er Monikas forslag: Freddy Kalas: gjøre ingenting
Du finner teksten her

Og nettopp teksten ble jeg inspirert av, og tittelkortet mitt er litt av teksten:
De fineste minnene tar ikke bankkort

Bildene er av guttene mine da vi ventet på søstra deres som var med fotballaget sitt å badet...
Og guttene fant masse skatter som de pyntet gelenderet på broa med...


Alle kortene er laget av forskjellige mønsterark.

 Jeg valgte å ikke pynte mye da jeg følte bildene og kortene sto best uten flere elementer... Kun noen klistremerker fra Papirdesign..
                                           
Mine to små kjekkinger, bestekompiser, er de så fullstendig... Og storebror er lillebrors store helt... <3

Håper dere også finner inspirasjon og blir med på utfordringen vår som du finner her.

Ha en fin mandag.
Linda

1 kommentar:

  1. Den var veldig fin, Linda! Eg likar so godt korta og dekoren med tre-planke-mønster. Det passa veldig godt inn i historien👍

    SvarSlett