søndag 1. april 2018

Två ljusa marsveckor från 2017

Hej, DT-Gunilla här, och nu tänkte jag visa 2 veckor från mars 2017 som jag precis gjort klart. Jag har medvetet gjort de ljusa, för fotona är ganska mörka. Jag har inspirerats av Ali Edwards att dokumentera mer, så jag inledde  första veckan nr 10 med en lång dokumentation:



Till samma uppslag har vi högersidan
Pynt från Sirap i Paris, TGR och Ali Edwards.:


Närbild av mina hjärtan från TGR och Malins stämplar, se nedan: 

Puffy stickers från Ali Edwards nedan:


Sen vänder vi på bladet och kommer till vecka 11. Jag har dokumenterat varje dag kl 7.30 på morgonen:

Jag har mest dekorerat med sönderklippta PL-kort och papper och stämplar:


Högersidan från vecka 11 är lite vardag kl 7.30, uppblandat med kalas.

Men här fick jag inte plats med alla foton så jag har 2 inserts.
Den första inserten döljer en text som jag vill hålla hemlig:


Tack för titten! /DT-Gunilla (@gunilla_pysslar på instagram)


1 kommentar: